Оздоровлення
ЗАВДАННЯ
на літній оздоровчий період 2018р.
1. Створення умов для ефективного оздоровлення дітей улітку шляхом упровадження сучасних освітніх технологій збереження і формування здоров'я.
2. Продовження поглибленої роботи по формуванню у дошкільників морально-етичної культури, вихованню духовних цінностей засобами музики, театралізованої, ігрової, суспільної діяльності.
3. Підготувати дошкільний навчальний заклад до нового навчального року:
- створити повноцінне предметно - ігрове розвивальне середовище;
- здійснити капітальний ремонт спортивної зали, продовжити заміну старих вікон на металопластикові;
- поповнити методичний кабінет дошкільного навчального закладу та групові осередки новими дидактичними методичними посібниками з ПДД;
- своєчасно підготувати заклад в осінньо - зимовий період.
Робота нашого дитячого закладу в літній період має свою специфіку. Головне завдання на ці місяці - оздоровлення дітей, тому що давно доведено, що всі заходи, що гартують, краще починати влітку. Влітку природа надає багаті можливості для розвитку пізнавальних здібностей дошкільників. В дитсадку реалізується модель різноманітної діяльності, насиченої рухливими іграми, спостереженнями, позитивними емоційними переживаннями дітей. Намагаємося зробити все, щоб організм дитини зміцнів, щоб дошкільник навчився розуміти навколишній світ і успішно адаптуватися в ньому.
Вихователем проводиться спеціальні загартовуючі процедури (проведення фізичних занять босоніж, коригуючі вправи після денного сну, ходіння по «стежинці здоров'я», щоденні фізкультурні заняття в спортзалі або спортивному майданчику), створюються дітям умови життя у відповідності до гігієнічних вимог, проводяться загартування водою та сонцем, забезпечується в групах повітряний режим, дотримуються графіків провітрювання, денний сон проводиться в умовах доступу свіжого повітря в спальні.
Важливим завданням є одяг дітей в літку. Намагаємося одягати дітей відповідно погоди, в жодному разі не доводячи до перегрівання або охолодження (обов'язково під час перебування дітей на свіжому повітрі діти одягають панаму).
Влітку дуже жарко, і щоб не було зневоднення організму діти в достатній кількості забезпечені водою.
Побут і режим дитини теж сприяють оздоровленню. ДНЗ працює в єдиному режиму де чітко регламентуються години організації харчування дітей, сну, відпочинку та продуктивної діяльності.
Завдання дошкільного закладу в повній мірі використовувати, сприятливі для зміцнення здоров'я і фізичного розвитку дітей умови і застерегти вихованців від можливих небезпек. Ці завдання успішно вирішуються спільними зусиллями педагогічного, медичного і обслуговуючого персоналу дитячого садка.

Літо для дошкільнят - це час для реалізації мрій, активних ігор, появи нових друзів. Для працівників дошкільного навчального закладу літо - це відповідальна пора. Адже необхідно створити належні умови, щоб реалізувались дитячі мрії, з'явились нові яскраві враження, малюки зміцніли, засмагли, відпочили, а ще - дізналися багато нового .
Тому діяльність дошкільного навчального закладу у літній період спрямовується на організацію змістовного, різноманітного буття з метою оздоровлення дітей, забезпечення їхнього активного відпочинку, закріплення, уточнення, розширення запасу набутих упродовж навчального року знань через різні види дитячої діяльності: рухової, ігрової, пізнавальної, комунікативно - мовленнєвої, художньої , предметно - практичної тощо.

ОРГАНІЗОВУЄМО ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ УЛІТКУ
Для дітей літо - безтурботна пора позитивних емоцій та приємного відпочинку. А для педагогів - це гарячий час тривог і турбот. Цієї пори перед нами щоразу постають запитання: як перетворити знайомі дошкільникам ділянки дошкільного навчального закладу в незвичайний світ та створити сприятливі умови для повноцінного відпочинку кожної дитини?
Аби зробити перебування дошкільників у дитячому садку влітку цікавим і невимушеним, педагогічний колектив має щоденно урізноманітнювати їхню життєдіяльність, організовуючи, зокрема, творчі майстерні, реалізовуючи проекти, залучаючи дітей до дослідницької та трудової діяльності, а також влаштовуючи для них сюрпризні моменти та розваги, що створюють радісний, піднесений настрій. Водночас влітку слід збільшити час перебування дітей на свіжому повітрі й неодмінно здійснювати фізкультурно-оздоровчі заходи.
З метою всебічного розвитку дошкільників пропонуємо розглядати тему «Здрастуй, літо!» в таких аспектах: я знаю, я радію, я пізнаю.
КАЛЕНДАР ВІДКРИВАЄТЬСЯ - ЛІТО ПОЧИНАЄТЬСЯ
Яскравої літньої пори, коли звідусіль лине дзвінкий пташиний спів, а око милує різнобарв'я трав, здається, у самому повітрі бринить натхнення. Погодьтеся, споглядаючи цю красу, хочеться її примножувати: образним словом, неповторною мелодією, грайливим рухом. Улітку, коли вся природа ніби запрошує нас до відпочинку, важливо правильно організувати й змістовно наповнити життєдіяльність дітей. Тож з'ясуємо, як зробити перебування дошкільників у дитячому садку цікавим та водночас якнайповніше ознайомити їх із літньою темою.
Нарешті ми дочекалися - і настала ця довгожданна пора подорожей та розваг, фантазій і здійснення мрій - дзвінке літо! Воно кличе нас до гладі озера, запашних трав і яскравих метеликів, запрошує швидше ставати на ролики й сідати на велосипеди, бігати босоніж по теплих калюжах і з м'ячем по футбольному полю, вирушати в походи, далекі подорожі в незвідані краї.

«Сонце, повітря та вода - наші найкращі друзі!»
Літній період - найблагодатніший для фізичного розвитку дітей. Саме влітку такі природні фактори, яксонце, повітря та вода найефективніше впливають на організм людини, зміцнюють здоров'я та підвищують працездатність. Усі ці фактори використовуються як самостійні заходи загартування дитини.

